ترک یک گناه

ترک یک گناه

تقریبا همه کسانی که گرفتار خودارضایی هستند ، یک روز به جایی می رسند که با خود می گویند :

دیگه بسه ، دیگه کافیه ، خسته شدم از بس خودارضایی کردم ...

این لحظه هست که وارد توبه و ترک خودارضایی می شوند ، تصمیمی جدی برای ترک می گیرند با عزمی جدی وهزاران امید و آرزو ...

یک ساعت ، یک روز ، دو روز ، سه روز و یا بیشتراز مدت زمان ترک می گذرد ...

بالاخره بنا به دلایل و اتفاقاتی ...

شرایطی برایشان پیش میاد که راهی جز خودارضایی ، دیگه براشون باقی نمی مونه ...

اینقدر شهوت به آدم فشار میاره ، اینقدر از همه طرف شهوت به آدم فشار میاره (به مانند لحظات غیرقابل تحمل فردی تشنه ، که چند روز هست آب نخورده ... ) دیگه نمی تونه تحمل کنه ، واقعا کم میاره ، قدرتی در خودش برای مقابله نمی بینه ، در اون لحظات باز هم یاد تصمیمش برای ترک استمنا هست ! یادش هست که توبه کرده !

اما نمی تونه ، تمام وجودش شهوته ...

این دقایق و لحظات رو ، بارها و بارها ، هم من و هم شما تجربه کرده ایم و بلافاصله پس از درک این دقایق ، عاقبت رفتیم و متاسفانه خودارضایی کردیم ...

حالا که دوباره تصمیم به ترک این عمل کثیف گرفته ایم ، مطمئنا دوباره ، در آینده ای نزدیک یا کمی دور ، به هر دلیلی ، با اون لحظات پر از شهوت و غیرقابل کنترل روبه رو می شویم ...

باید به فکر چاره ای باشیم ...

سوال اینجاست ، در اون لحظات آخر توبه ، در اون لحظات فوق العاده سخت و غیرقابل تحمل ، در اون لحظاتی که سرتاسر وجودمون رو شهوت گرفته ، در اون لحظاتی که می دانیم چند لحظه بعد توبمونو میشکونیم و خودارضایی می کنیم ، باید چه راهکاری در پیش بگیریم ؟؟؟

من در ادامه راهکار جدید خودم رو ، که تا حالا امتحان نکردم و از این به بعد میخام امتحان کنم ، بهتان می گویم

یافتن راهی برای گذر از این لحظات سخت ، فوق العاده مهم ، مهم و مهم می باشد ...

لطفا شما هم روشی ، راهکاری ، دستورالعملی برای این لحظات نفس گیر دارید ، در قسمت نظرات همین پست ، بیان کنید تا دیگران هم استفاده کنند ...

اما راهکار من :

اگر در روز باشد و شهوت تمام وجودمو گرفت ، بلافاصله لباسامو می پوشم و از خونه بیرون میرم ، به هر جایی ، بدون هدف ، خونه نمی مونم ...

اما اگر در روز نباشد و یا به هر دلیلی نمی تونم ، بیرون از خونه برم ، بلافاصله می روم قرآن رو می گیرم و در اتاقی که دیگران هم نشسته اند ، گوشه ای می نشینم و قرآن رو باز کرده و با صدایی تقریبا بلند ، شروع به خواندن قرآن می کنم . { سوره اش را هم انتخاب کرده ام ، سوره مبارکه یوسف (ع) }

در اون لحظات نفس گیر و حیاتی ، برای اینکه خودارضایی نکنیم ، نیاز به معجزه داریم ...

چه معجزه ای بهتر از قرآن ...

[حتما و حتما در مورد این پست ، نظرتان را بگویید.] 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مهران ׀ تاریخ: یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , gonahan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM